DogNordic
Ved Fjorden 9
4070 Kirke Hyllinge
Tlf.: 25304641
CVR: 43348280

Betaling

DogNordic modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremstår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inkluderende moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:

Danmark - Kroner (DKK)

DogNordic benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.

DogNordic's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-4 hverdage.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgaar af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal give sendes på mail info@dognordic.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af ​​fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end der er nødvendigt for at bestemme varens art, egenskab og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til DogNordic at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til DogNordic i rimelig tid efter varens modtagelse. Hendes anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller almindelig betjening af produktet.

DogNordic dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved at vende tilbage til en virksomhed:

DogNordic
Ved Fjorden 9

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videregiver ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med DogNordic, har vi brug for følgende oplysninger:

. Navn

. Adresse

. Telefonnummer

. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af ​​dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registrerer hos DogNordic og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du informerer om præcise, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for DogNordic har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i DogNordic er: Helene Vastvedt

Vi opbevarer og sendere ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos DogNordic har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@dognordic.dk.

Cookies

På https://dognordic.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på https://dognordic.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, på optimere DogNordic's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via en PensoPay betalingsløsning:

https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.

ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@dognordic.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Hundehotellet-Valhal

- Træningsophold - Pasningsophold - Adfærdskonsultationer -

Ejerskab

Hundehotellet-Valhal ejes og drives af Milena Rasmussen

Produktinformation

Hundehotellet står for adfærd/træning og hundepasning samt er facilisator af div. begivenheder. Læs mere om vores yddelser HER For yderligere info send en mail til info@dognordic.dk

Priser

Der tages udgangspunkt i hjemmesidens priser, da disse vil være de mest opdaterede. Der tages forbehold for prisændringer og enhver trykfejl. Ved trykfejl, er vi ikke forpligtet til at levere det ydelse til den forkerte pris.



Betaling

Alle ydelser betales forud og tiden er først booket, når beløbet er modtaget.

Betaling kan forudgå som del af købet på denne side, eller ved bankoverførsel.

Alle beløb på hjemmesiden er inkluderende moms.

Al gældsindrivelse foregår gennem inkassofirmaet Collectia.

Booking

Hundehotellet er ikke forpligtet til at holde ledige tider åben for kunder. Disse vil være ledige indtil en kunde køber tiden efter først til mølle. Alle henvendelser og køb bliver behandlet i kronologisk rækkefølge.

Afbestilling

Alle køb er som udgangspunkt bindende, hvorved man er ansvarlig for at bruge sit produkt. Såfremt der opstår forhold, hvor Hundehotellet ikke kan levere ydelsen den periode, vil man som udgangspunkt få tilbudt en ny dato. Bliver en begivenhed aflyst eller flyttet får kunden altid direkte besked. Har du ikke modtaget besked om aflysning, kan du gå ud fra din booking stadig gælder, og du er selv ansvarlig for at bruge din booking.

Ved aflysning af trænings- og pasningsophold kan halvdelen af ​​beløbet tilbagebetales, såfremt, der gives besked senest 30 dage før.

Persondatapolitik

Vi overholder gældende GDPR-lovgivning.

Alle personoplysninger gemmes via Economic bogføringssystemer, og der henvises til Economics databehandlingsaftale

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på e-mail info@ dognordic.dk og ellers kan der klages til følgende:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk



Garantier

Da vi arbejder med levende dyr som udvikler sig hele livet i et samspil mellem indre og ydre faktorer, kan vi naturligvis ikke give garantier for resultater. Al prograsion opnået gennem et træningsophold er betinget af en fortsat indsats i hjemmet, hvortil træneren vil bistå med en træningsplan.

Ved for sen afhentning

Hos Hundehotellet vil vi så vidt muligt imødegå kunden også ved forsinkelser, dog er vi ej forpligtiget til at udskyde eller beholde en hund længere end det aftalte tidsrum.

Forsinkelser inden for samme dato:

Er man forsinket giver besked hurtigst muligt direkte til træneren over tlf. Her kan aftales nærmere hvad muligheder der er. Er forsinkelsen stor risikeres det at træneren står med andre kunder og er ikke ansvarlige for at give den aftalte ydelse. Drejer det sig om hundeophold risikeres det, at der må aftales en ny tid til aflevering/afhentning ejer er selv ansvarlig for den tabte tid.

Ved uanmeldt forsinkelse har Hundehotellet ret til at pålægge et gebyr på 250 kr.

Såfremt en forsinkelse til ophold betyder ankomst efter 16.30 pålægges 500 kr. i gebyr.

Forsinkelser der overskrider dato

Ved hundeophold, hvor du er forhindret i at aflevere hund til aftalte dato, aftales hvornår dette er muligt. Det giver ikke tilbagebetaling for enhver dag der går tabt, da det er kundens ansvar at benytte sin booking.

Såfremt man er forhindret i at hente sin hund til aftalte dato, giver besked. Her henvises til ,at der hverken kan stilles krav om at beholde hunden eller hvilken dag, man kan hente. Såfremt vi kan imødegå at beholde hunden pålægges et dags gebyr på 500 kr. oveni den normale dagspris som betales inden hunden udleveres.

Er det ikke muligt for hundehotellet-Valhal at beholde hunden, kan vi være nødsaget til at finde plads til hunden hos andre pensionister, hvorved prisen kan stige.

Forbehold for ændringer

Dette indhold er sidst opdateret d. 29.08.2022 vi forbeholder os retten til at ændre samt opdatere de vilkår, regler og betingelser, der gælder.